PERSONAL SECURITY – Αυτόματη Ενημέρωση Συμβάσεων με την χρήση ERP-CRM
Η εγκατάσταση συστημάτων ERP-CRM, επιτρέπει την αυτόματη και απομακρυσμένη παρακολούθηση των συμβολαίων, την αυτόματη ανανέωση των συμβάσεων με πελάτες, την on line παρακολούθηση των εγκαταστάσεων.
Εκτός από την πλήρη ψηφιοποίηση των διαδικασιών της εταιρείας, το σύστημα ERP επιτρέπει στην εταιρεία να συνδεθεί με τα ΕΛΤΑ για την παρακολούθηση κουπονιών πληρωμής σε όλη την Ελλάδα, ενώ το σύστημα CRM αποθηκεύει και επιτρέπει την ενημέρωση και παρακολούθηση όλων των νομικών και εταιρικών αρχείων και συμβάσεων στην καρτέλα πελάτη, ελαχιστοποιώντας, τα κενά ενιαίας πληροφόρησης και της πολυπλοκότητας των διαδικασιών.
Μια συνήθης πρακτική της εταιρείας ήταν να καθυστερήσει σημαντικά στις κλήσεις πελατών για να συλλέξει τις λεπτομέρειες μιας εργασίας για να απαντήσει. Με την ακριβή λειτουργικότητα του
συστήματος ERP – CRM, η διοίκηση έχει άμεση απάντηση, επιτρέποντας στους συνεργάτες να παρέχουν μια λύση στους πελάτες αμέσως, εφόσον η πρόσβαση στις πληροφορίες να γίνεται γρήγορα και εύκολα.




