Valsamidis Α.Τ.Ε.Α
Η ταχεία επέκταση και τα αυξανόμενα προβλήματα σε μια δύσκολη αγορά της παροχής υπηρεσιών και άμεσης εξυπηρέτησης προς τους πελάτες οδήγησαν την εταιρεία σε εξεύρεση λύσεων που θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν στο μέγιστο τις δυνατότητες της τεχνολογίας, επιτυγχάνοντας αύξηση της αποδοτικότητας των διαδικασιών, αύξηση της αποτελεσματικότητας των ελεγκτικών μηχανισμών και την μείωση του κόστους.
Οι κύριες προκλήσεις ήταν:
• Ενιαίο σύστημα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων και σύστημα διαχείρισης πελατών -CRM
• Παρακολούθηση έργων εγκαταστάσεων και συντηρήσεων συστημάτων ανύψωσης
• Διαχείριση ανταλλακτικών συστημάτων ανύψωσης
• Παρακολούθηση εργασιών συνεργείων και τεχνικών συστημάτων
• Διασύνδεση όλων των εξωτερικών προγραμμάτων και λογισμικών σε mobile περιβάλλον.
Η εγκατάσταση συστημάτων ERP-CRM, επιτρέπει την αυτόματη και απομακρυσμένη παρακολούθηση των συμβολαίων, την αυτόματη ανανέωση των συμβάσεων με πελάτες, την on line παρακολούθηση των εγκαταστάσεων και των συντηρήσεων στα ήδη εγκατεστημένα συστήματα ανύψωσης.
Εκτός από την πλήρη ψηφιοποίηση των διαδικασιών της εταιρείας, το σύστημα ERP επιτρέπει στην εταιρεία, να παρακολουθεί την διαχείριση αποθεμάτων ανταλλακτικών, την διαχείριση εργασιών συνεργείων και των τεχνικών συστημάτων ανύψωσης, καθώς και έχει γίνει η διασύνδεση όλων των εξωτερικών προγραμμάτων και λογισμικών σε mobile περιβάλλον, ενιαίας πλατφόρμας, ελαχιστοποιώντας τα κενά πληροφόρησης και της πολυπλοκότητας των διαδικασιών.



