HomeΈργαΈργα

Credibly reintermediate backend ideas for cross-platform models. Continually reintermediate integrated processes through technically sound intellectual capital. Holistically foster superior methodologies without market-driven best practices.
SEE WHAT WE DO

Consultancy Cases

AllCRMERPWMS
cosmetic derma medicine logo

H COSMETIC DERMA MEDICINE αποτελεί μια ολοκληρωμένη μονάδα υπηρεσιών υψηλής ποιότητας σε Θεραπείες προσώπου-δέρματος, τριχόπτωσης, δερματολογίας και πλαστικής χειρουργικής. Η ταχεία επέκταση και τα αυξανόμενα προβλήματα σε μια δύσκολη αγορά της παροχής υπηρεσιών και άμεσης εξυπηρέτησης προς τους πελάτες οδήγησαν την εταιρεία σε εξεύρεση λύσεων που θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν στο μέγιστο τις δυνατότητες της τεχνολογίας, επιτυγχάνοντας αύξηση της αποδοτικότητας των διαδικασιών της.

Οι κύριες προκλήσεις ήταν:

  • Ενιαίο σύστημα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων και σύστημα διαχείρισης πελάτων -CRM
  • Παρακολούθηση εργασιών κλινικής, ιατρών, θεραπευτών και διαχείριση αιθουσών θεραπείας.
  • Συγκεντρωτική παρακολούθηση ασθενών και πορείας θεραπείας τους.
  • Διασύνδεση με τηλεφωνικό κέντρο για καταγραφή customer satisfaction, ραντεβού ασθενών και διαχείριση μαζικών κλήσεων και αποστολών sms marketing.

Η εγκατάσταση συστημάτων ERP-CRM, επιτρέπει την αυτόματη και απομακρυσμένη παρακολούθηση των εργασιών κλινικής, ιατρών, θεραπευτών και διαχείριση αιθουσών θεραπείας, την on line παρακολούθηση παρακολούθηση ασθενών και πορείας θεραπείας τους.

Εκτός από την πλήρη ψηφιοποίηση των διαδικασιών της εταιρείας, το σύστημα CRM επιτρέπει στην εταιρεία, να παρακολουθεί το customer satisfaction, τα ραντεβού ασθενών και να επιτρέπει διαχείριση μέσω ενιαίου συστήματος μαζικές τηλεφωνικές κλήσεις και αποστολές sms marketing, καθώς και έχει γίνει η διασύνδεση όλων των εξωτερικών προγραμμάτων και λογισμικών σε mobile περιβάλλον σε ενιαία πλατφόρμα, ελαχιστοποιώντας τα κενά πληροφόρησης και της πολυπλοκότητας των διαδικασιών.

Η χρήση του συστήματος διαχείρισης πελατών (CRM) παρέχει την δυνατότητα για άμεση ενημέρωση για το ιστορικό θεραπείας ασθενή για όλες τις κλινικές για την εξέλιξη τη πορείας της θεραπείας καθώς επίσης και τα προγραμματισμένα ραντεβού. Η ολοκληρωμένη εικόνα όλων των εργασιών και διαδικασιών της εταιρείας σε μια ενιαία πλατφόρμα πληροφόρησης και διασύνδεσης σε cloud περιβάλλον προσδίδει σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα για την επιχείρηση.

ALFACONΚεντρικά Γραφεία
Κλείσε ένα ραντεβού και συνάντησε κορυφαίους συμβούλους για να απογειώσεις την επιχείρησή σου!
ΑΡ. Γ.Ε. ΜΗ 006606301000
Η ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΜΑΣΠου θα μας βρεις
alfacon-map
Μπακοπούλου 3, Αθήνα 154 51
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣAlfacon Social links
Ακολούθησε τις σελίδες μας στα κοινωνικά δίκτυα
AVANTAGEΚεντρικά Γραφεία
Κλείσε ένα ραντεβού και συνάντησε κορυφαίους συμβούλους για να απογειώσεις την επιχείρησή σου!
Η ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΜΑΣΠου θα μας βρεις
alfacon-map
Μπακοπούλου 3, Αθήνα 154 51
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣAlfacon Social Links
Ακολούθησε τις σελίδες μας στα κοινωνικά δίκτυα